0
//gulin.hr/codex/wp-content/uploads/2018/12/Osnazuje.png

CODEX - TRANSFOMIRAMO ISKUSTVO

 

CODEX je jedina konzalting tvrtka u centralnoj i istočnoj Europi specijalizirana u kreiranju pamtljivog, emocijom ispunjenog i inovativnog iskustva kupca uz istovremeno transformiranje digitalnog marketing iskustva. Pomažemo Vam da povećanom preciznošću raščlanite ključne dodirne točke s kupcem (prije, tijekom i nakon prodaje), eliminirajući frustracije i skrivene troškove te identificirajući trenutke koji pružaju najveće mogućnosti za mjerljiva poboljšanja i povećanje prodaje.

 

Pomažemo Vam da potaknete održivi rast i veću profitabilnost kroz ciljanu akviziciju, zadržavanje i oduševljavanje kupaca konstantnom briljantnošću u cilju osiguravanja njihove lojalnosti!

 

Brend našeg klijenta mora u svakoj dodirnoj točki s kupcem premašiti svoju konkurenciju i konstantno dostizati jasno postavljene ciljeve. To je naš minimum.
PERSONALIZACIJA

CODEX klijentu ne servira tvornička rješenja, otrcane floskule i/ili teoretske matrice već pažljivo istražene, promišljene i pragmatične ideje specifične za okolnosti u kojima se nalazi klijent. Pozitivnim provociranjem Vas tjeramo na analitičko i na kreativno promišljanje – sve u cilju maksimiziranja neiskorištenih potencijala.

Saznajte više
STRAST

Strast prema kreiranju boljih iskustava i oduševljavanju kako naših klijenata tako i njihovih kupaca je ono što nas pokreće. U svakodnevnom smo radu predani i entuzijastični te vjerujemo kako ne postoje problemi već samo izazovi koje volimo kreativno rješavati. Naša snažna vjera u vrijednost onoga što radimo manifestira se i kroz otvorenost, znatiželju, pozitivan stav i odlučnost.

Saznajte više
EMPATIJA

Sposobnost naše empatije direktno je proporcionalna s vrijednošću naše usluge. Iznimno se trudimo osjetiti i shvatiti kako se kupac osjeća u pojedinoj dodirnoj točki s brendom. Izazovi kupca su naši izazovi i od svakog zaposlenika očekujemo punu posvećenost kupcu. Smatramo da je ključ vrhunskog iskustva emocionalna povezanost s kupcem i u tom smislu činimo sve kako bismo svim svojim osjetilima spoznali njegovo iskustvo.

Saznajte više
INTEGRITET

Naš se integritet ispoljava tako da govorimo ono što mislimo i činimo ono što govorimo. Spremni smo izazvati ustaljenu praksu tako da uz maksimalno poštovanje, ali bez ustezanja, izložimo činjenice u svrhu njegovanja autentičnog odnosa. Pouzdanje kroz povjerenje je jedan od načina na koji dodajemo vrijednost klijentu.

Saznajte više
About

Our Working Process

NowaDays working process

Repellendus nesciunt eius illum magni architecto voluptate laboriosam modi aperiam. Possimus facilis velit nobis, voluptatibus labore corporis in tempora, cupiditate quam necessitatibus.

Read more
SKETCH

Error omnis harum ullam. Rem libero quia eligendi facere maiores dolor expedita esse a inventore.

DEVELOPMENT

Error omnis harum ullam. Rem libero quia eligendi facere maiores dolor expedita esse a inventore.

CELABRATE

Error omnis harum ullam. Rem libero quia eligendi facere maiores dolor expedita esse a inventore.

U nastavku navodimo neke od situacija iz stvarnoga života s kojima su se naši CODEX – stručnjaci do sada susreli. Pročitajte ih, te se na trenutak pokušajte staviti u poziciju kupca.

Kako biste se osjećali da ste upravo ušetali u hotel sa 5 zvjezdica, a da Vam nitko nije kvalitetno objasnio gdje se što nalazi, što jest/nije uključeno u cijenu i kakav je kućni red niti Vam ponudio pomoć s prtljagom? Ili Vam propustio objasniti kako funkcionira grijanje/hlađenje u sobi, televizija ili pak rasvjeta? 

---

Što kada biste svaki put prilikom odlaska autom iz hotela trebali podsjećati recepciju da Vam spusti stupić na izlasku iz parkinga? Ili kada ne bi bilo obećanog parkirnog mjesta? 

---

Bi li Vam zasmetalo kada bi Vas uoči važnog sastanka u istom tom hotelu usred noći probudila (i sat vremena budnim držala) galama pripite skupine mladih? 

---

Ukoliko imate snažan strah od odlaska stomatologu zbog loših iskustava iz djetinjstva, biste li promijenili stomatologa kada bi Vaš stomatolog vrlo detaljno, ali bez empatije, opisivao zahvat vađenja Vašega zuba i konstantno napominjao kako se radi o vrlo kompliciranom zahvatu umjesto da Vas najprije umiri i pokaže samopouzdanje i vjeru u pozitivan ishod istog? 

---

Bi li se Vaša odanost telekomunikacijskoj kompaniji smanjila kada biste shvatili da ne nude korisničku podršku za uslugu koju su Vam prodali, iako su istu obećali, te Vas po peti put u službi za korisnike rezignirano prebacuju na idućeg kolegu? 

---

Što kada Vas u ljekarni ne bi znali ili željeli savjetovati već bi na Vaše pitanje o tome koji proizvod je za Vaš konkretan slučaj bolji jednostavno odmahnuli rukom i rekli “Sve Vam je to isto”? 

---

Jeste li se ikada osjećali frustrirano jer ste shvatili da Vas osobni bankar prilikom podizanja kredita nije informirao o sitnim slovima u ugovoru? Jeste li nakon toga promijenili banku? 

---

Što kada bi Vas na nekom poslovnom događaju dočekao zadimljeni prostor, a prostor je najavljen kao prostor za nepušače?

---

Ili kada bi u lijepo uređenom restoranu glazba bila toliko glasna da bi onemogućavala razgovor s poslovnim partnerom?

---

Biste li se osjećali iznevjereno kada biste saznali da u Vašem omiljenom restoranu/dućanu zdrave hrane koriste nekvalitetne namirnice/proizvode?

---
DO YOU WANT TO WORK WITH US?